אנו מאמינים כי העובדים הם הנכס החשוב שלנו ומזמינים אותך להצטרף לעמיתים.
העבודה בעמיתים מספקת עניין, אתגר, התפתחות אישית ומקצועית לצד יציבות תעסוקתית.
מוזמנים לשלוח את קורות החיים לכתובת הדוא"ל: cv@amitim-old-prod.eladwp-dev.co.il ולציין את שם ומספר המשרה.
המשרות מיועדות לנשים ולגברים.
חטיבת השירות
תיאור המשרה
- טיפול בפניות עמיתים/גמלאים/מעסיקים/משרדי הממשלה המתקבלים בכתב מכל ערוצי התקשורת ב"עמיתים" .
- בדיקה דקדקנית של המסמכים, הסבר טלפוני לעמית בנוגע להשלמת מסמכים ופתיחת משימה מול גורם מטפל.
- תיעוד בפניות וסריקה החומר/משלוח לסריקה .
- ביצוע מעקב ויצירת קשר טלפוני או בכתב עם העמית .
- מיון יומי של הדואר המתקבל באמצעות מייל/ פקס/ דואר.
דרישות המשרה
- אקדמאי/ת בעל/ת תואר ראשון– יתרון
- ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם – חובה
- שליטה מלאה בתוכנות Office
- זריזות, דיוק , יעילות ויכולת עבודה בצוות
- יכולת למידה ויכולת ירידה לפרטים
להגשת מועמדות ניתן לשלוח קורות חיים בציון שם ומספר המשרה לדוא"ל: cv@amitim-old-prod.eladwp-dev.co.il
תיאור המשרה
- מתן שירות פרונטלי לעמיתים.
- טיפול בפניות בכתב ובמערכת CRM.
- עבודה מול ממשקים שונים בארגון.
- עבודה עם עמידה ביעדים- מקצועיות, שביעות רצון וכד'.
דרישות המשרה
- ניסיון בתפקיד שירות של שנה לפחות, עדיפות לתחום פנסיה/ביטוח.
- שליטה במערכות מחשוב- CRM, Office
- יכולת עבודה עצמאית תוך הנעה וקידום תהליכים מול ממשקים בארגון.
- עבודה בתנאי לחץ עם יצירתיות ופתרון בעיות מורכבות.
להגשת מועמדות ניתן לשלוח קורות חיים בציון שם ומספר המשרה לדוא"ל: cv@amitim-old-prod.eladwp-dev.co.il
תיאור המשרה
- אחריות מערכתית לניהול חובות מעסיקים, תוך שמירת קשר אישי הדוק ורצוף אל מול המעסיקים החייבים
- ניהול מו"מ לצורך גביית חובות ממעסיקים
- עבודה מול ממשקים רבים בארגון (שירות, לשכה משפטית, פנסיה, כספים)
- עבודה בסביבה ממוחשבת (אופיס, אקסל בסיסי, מערכות תיעוד)
- עבודה בתנאי לחץ
דרישות המשרה
- תואר ראשון- יתרון
- ניסיון של שנה לפחות בתפקידי גביה/הנה"ח – עסקית/מעסיקים - יתרון
- יכולת ניהול מו"מ מוכחת
- רקע בהנה"ח – חובה (סוג 2 יתרון)
- שליטה במערכות מחשוב – windows, office, CRM
- ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים – יתרון
- כושר ארגון, יכולת עבודה עצמאית, יוזמה ואחריות אישית
- שירותיות, יצירתיות ויכולת לפתרון בעיות מורכבות
- יכולת הנעה וקידום תהליכים מול ממשקים בחברה
להגשת מועמדות ניתן לשלוח קורות חיים בציון שם ומספר המשרה לדוא"ל: cv@amitim-old-prod.eladwp-dev.co.il
תיאור המשרה
- ניהול קשר רציף עם מעסיקים אשר עובדיהם מבוטחים בקרנות.
- טיפול במגוון שאלות ובקשות.
- טיפול בהסכמי המשכת חברות.
- הפקת דוחות, ניתוח דוחות ומשלוח מכתבים למעסיקים.
דרישות המשרה
- תואר ראשון או תעודה מקצועית רלוונטית – יתרון.
- ניסיון קודם בעולם השרות (מוקדי שרות, ניהול תיקי לקוח).
- ידע בהנהלת חשבונות- יתרון.
- שליטה מלאה בתוכנות אופיס.
- התבטאות ברמה גבוהה בכתב ובעל פה בשפה העברית.
- יכולת למידה תוך טיפול במספר מטלות במקביל והפעלת שיקול דעת.
דואר אלקטרוני למשלוח קורות חיים: cv@amitim-old-prod.eladwp-dev.co.il
חטיבת השקעות
תיאור המשרה
- ביצוע ניתוחים, בקרות ודיווחים שוטפים על פעילות ההשקעה בתחומים שונים כמו: אשראי, מניות אג"ח PE ונדל"ן.
- ניהול ותפעול מערכותBI לניהול השקעות כולל פיתוח ובניית כלי בקרה וניתוח נדרשים.
- תמיכה בפעילות מטה של חטיבת ההשקעות לרבות כתיבת נהלים,
ביקורת פנים, רגולציה וכו'
דרישות המשרה
- בוגר/ת תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים– חובה.
- התמחות במערכות מידע – יתרון.
- שליטה מוכחת בתוכנות אופיס ואקסל כולל VBA, POWER - חובה.
- ניסיון של 2-3 שנים בתפקיד דומה בארגון פיננסי – יתרון.
- הכרת מערכות נתונים – מגמה, בלומברג, דנאל – יתרון.
להגשת מועמדות ניתן לשלוח קורות חיים בציון שם ומספר המשרה לדוא"ל: cv@amitim-old-prod.eladwp-dev.co.il
חטיבת הפנסיה
תיאור המשרה
- זימון מבוטחים, השתתפות בוועדות רפואיות מחוץ למשרדי החברה, הקלדת פרוטוקולים והפקת מכתבים.
- עבודת בק אופיס – הכנת התיקים לוועדות הרפואיות, פניות טלפוניות למבוטחים, מיון מסמכים רפואיים, רישום בפרוטוקול וסריקה.
- הכנת דרישות התשלום של רופאי הקרן וטיפול בחשבונות נותני השירות.
- עבודה אל מול דו"ח פניות ועמידה בזמנים הקצובים
- ניתוח ועיבוד נתונים תוך שימוש בכלי עזר ממוחשבים.
- עבודה בצוות.
דרישות המשרה
- התמצאות ושליטה טובה ב- OFFICE ו- EXCEL- חובה.
- גמישות לשעות נוספות על פי הצורך.
- נכונות לעבודה מחוץ למשרדי החברה פעם בשבוע.
- סדר וארגון, אחריות אישית, רגישות, "ראש גדול".
- יחסי אנוש טובים.
להגשת מועמדות ניתן לשלוח קורות חיים בציון שם ומספר המשרה לדוא"ל: cv@amitim-old-prod.eladwp-dev.co.il
תיאור המשרה
- עדכון נתונים במערכת שכר ובמערכות המידע של החברה
- בנייה והפקת דוחות בקרה במערכת השכר ובמערכות המידע של החברה
- בדיקת תקינות חישובים ובקרת תשלומים
- מענה לגורמי פנים וחוץ
- ניתוח, עיבוד ובקרה של קבצי נתונים מורכבים
דרישות המשרה
- אקדמאי/ת בעל/ת תואר ראשון או תעודת חשב שכר או תעודת הנהלת חשבונות – חובה
- הכרת מערכת מלמ שכר – יתרון
- שליטה ברמה גבוהה באקסל ובאופיס, קליטה מהירה של מערכות מידע – חובה
- אחריות, דיוק, יסודיות
- יכולת למידה עצמאית, יכולת עבודה בצוות ותחת לחץ
להגשת מועמדות ניתן לשלוח קורות חיים בציון שם ומספר המשרה לדוא"ל: cv@amitim-old-prod.eladwp-dev.co.il
תיאור המשרה
- הכנת תשלומים הוניים על פי התקנון האחיד ותקנות מס הכנסה.
- עבודה עם מערכת ממוחשבת המנהלת פניות.
- למידה של נהלים ותקנונים של קרנות פנסיה ויישום העבודה לפיהם.
דרישות המשרה
- אקדמאי/ת בעל/ת תואר BA – חובה.
- התמצאות ושליטה טובה באופיס – יתרון משמעותי.
- ניסיון קודם בתפקיד בק אופיס /תפעול/ אדמיניסטרציה.
- יכולת עבודה בצוות, אחריות אישית וחריצות, קליטה מהירה.
דואר אלקטרוני למשלוח קורות חיים: cv@amitim-old-prod.eladwp-dev.co.il
תיאור המשרה
- חישוב זכאות לפנסיה בהתאם להוראות התקנון.
- ניתוח ועיבוד נתונים תוך שימוש בכלי עזר ממוחשבים.
- ביצוע תחשיבים על פי הצורך לשם שערוך נתונים או בקרתם.
- מתן מענה מקצועי בנושא.
דרישות המשרה
- אקדמאי/ת בעל/ת תואר BA – חובה.
- התמצאות ושליטה טובה באופיס ובאקסל- חובה.
- ניסיון קודם בתפקיד BO / תפעול – יתרון.
- ניסיון קודם בתפקידים בתחום הפנסיוני - יתרון.
- בעל/ת יכולות למידה, יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות.
דואר אלקטרוני למשלוח קורות חיים: cv@amitim-old-prod.eladwp-dev.co.il
תיאור המשרה
- טיפול בפניות מורכבות מעמיתים, מקבלי קצבה , משרדי עו"ד.
- איסוף מידע רלוונטי והכנת התייחסות בכתב לתביעות עמיתים כנגד הקרנות.
- ניסוח מכתבי תשובה.
- מתן תשובות וסיוע בפתרון בעיות מקצועיות לנציגי השירות.
- ביצוע תחשיבים על פי הצורך.
- מתן עדויות מטעם הקרנות בפני ערכאות שיפוטיות.
- עבודה מול ממשקים רבים בארגון.
דרישות המשרה
- תואר ראשון – יתרון.
- ניסיון של לפחות שנתיים בתחום החישוב/ בקרה/ קצבאות/ פדיונות- חובה.
- שליטה מלאה במערכות מפנה ו- ONE- חובה.
- התמצאות במערכת ה CM.
דואר אלקטרוני למשלוח קורות חיים: cv@amitim-old-prod.eladwp-dev.co.il
תיאור המשרה
- חישוב זכאות לפנסיה בהתאם להוראות התקנון.
- ניתוח ועיבוד נתונים תוך שימוש בכלי עזר ממוחשבים.
- ביצוע תחשיבים על פי הצורך לשם שערוך נתונים או בקרתם.
דרישות המשרה
- בעל/ת תעודת בגרות מלאה – חובה.
- אקדמאי/ת בעל/ת תואר BA או בוגר/ת לימודי תעודה הנה"ח או חשב/ת שכר או ניסיון של לפחות שנתיים בתפקידי BO / תפעול– חובה.
- ניסיון קודם בתפקידים בתחום הפנסיוני – יתרון.
- התמצאות ושליטה טובה באופיס ובאקסל – חובה.
דואר אלקטרוני למשלוח קורות חיים: cv@amitim-old-prod.eladwp-dev.co.il
חטיבת כספים
תיאור המשרה
- בדיקת נתונים המשמשים להכנת המאזנים האקטוארים
- ניתוח נתונים , זיהוי חריגים ואפיונם
- עבודה ופיתוח על מערכת ה-SAS
- ביצוע חישובים ותחשיבים אקטוארים
דרישות המשרה
- בוגר/ת תואר ראשון במתמטיקה/מתמטיקה מדעי המחשב או סטטיסטיקה - חובה
- תואר שני בסטטיסטיקה במגמת אקטואריה או בוגר לימודי תעודה באקטואריה או סטודנטים לקראת סיום לימודי אקטואריה – יתרון.
- יכולת מוכחת ושליטה מעולה בתוכנות אופיס בעיקר אקסל
- היכרות עם תוכנת הSAS
- רמה אישית גבוהה , מוטיבציה ללמוד , יכולת עבודה בצוות , יכולת עבודה בלחץ וריבוי משימות
להגשת מועמדות ניתן לשלוח קורות חיים בציון שם ומספר המשרה לדוא"ל: cv@amitim-old-prod.eladwp-dev.co.il
הנהלה
תיאור המשרה
- ביצוע ניתוחים, בקרות ודיווחים שוטפים על פעילות ההשקעה בתחומים שונים כמו: אשראי, מניות אג"ח PE ונדל"ן.
- ניהול ותפעול מערכותBI לניהול השקעות כולל פיתוח ובניית כלי בקרה וניתוח נדרשים.
- תמיכה בפעילות מטה של חטיבת ההשקעות לרבות כתיבת נהלים,
ביקורת פנים, רגולציה וכו'
דרישות המשרה
- בוגר/ת תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים– חובה.
- התמחות במערכות מידע – יתרון.
- שליטה מוכחת בתוכנות אופיס ואקסל כולל VBA, POWER - חובה.
- ניסיון של 2-3 שנים בתפקיד דומה בארגון פיננסי – יתרון.
- הכרת מערכות נתונים – מגמה, בלומברג, דנאל – יתרון.
להגשת מועמדות ניתן לשלוח קורות חיים בציון שם ומספר המשרה לדוא"ל: cv@amitim-old-prod.eladwp-dev.co.il
מטה
תיאור המשרה
- ניהול עובדים: שני מנהלים ו8 עובדים.
- ניהול נכסים (בהשכרה) ושיפורים במושכר במספר בניינים הפזורים בערים שונות בישראל.
- ניהול הרכש, ההתקשרויות והקשר עם ספקי האגף, לרבות תשלומים.
- בניית תקציב המינהל וביצוע בקרה תקציבית.
- אחריות על בטיחות ובטחון.
- אחריות על ההיבטים הלוגיסטיים של המשכיות עסקית בשעת חירום (BCP).
- ניהול צי הרכב (רכבי ליסינג).
- מתן המענה הלוגיסטי לרבות: אחזקה, שליחויות, הסעות, תקשורת, דואר, וטלפוניה.
- כתיבת ועדכון נהלי האגף.
דרישות המשרה
- בעל/ת תואר ראשון לפחות ממוסד אקדמי באחד התחומים הבאים: כלכלה, מנהל עסקים, הנדסה – חובה.
- שליטה באקסל ברמה גבוהה - יתרון.
- ניסיון בתפקידי ניהול תפעול ולוגיסטיקה בכירים בארגון גדול – לפחות משך 5 שנים.
- ניסיון בהובלת תהליכי התייעלות תפעולית (חיסכון בהוצאות) בארגונים באמצעות רכש ושיפור התפעול.
- ניסיון בניהול רכש בכיר- יתרון להיכרות עם תהליכי עולם הרכש הציבורי / ממשלתי.
- היכרות עם שוק הנדל"ן למשרדים במרכז הארץ וניסיון בניהול מו"מ מול חברות נדל"ן.
- ניסיון בהובלת שיפורים במושכר (שיפוץ) – ניהול עבודת אדריכל / קבלן בנין / נגר / חשמל ותקשורת.
- ניסיון בניהול מנהלים בדרגי ביניים.
- יכולת למידה עצמאית לצד עבודת צוות.
- ניסיון בכתיבה של מסמכי מכרזים ונהלים.
- יכולת לערוך ולהציג ניתוחים כלכליים תומכי החלטות.
- יכולת להובלת שינויים ולהתמודדות עם שינויים.
- אחריות, חריצות, דיוק, יסודיות, עצמאות, סדר וארגון ואוריינטציה שרותית.
להגשת מועמדות ניתן לשלוח קורות חיים בציון שם ומספר המשרה לדוא"ל: cv@amitim-old-prod.eladwp-dev.co.il
תיאור המשרה
- השתלבות בצוות הביקורת הפנימית וביצוע ביקורות בהתאם לתוכנית העבודה השנתית.
- כתיבה עצמאית של דוחות הביקורת, השתלבות בכל תהליך הביקורת החל משלב כתיבת תכנית העבודה וכלה בדוח.
- השתלבות במשימות נוספות באגף הביקורת.
דרישות המשרה
- תואר אקדמאי באחד מהמקצועות הבאים: כלכלה, חשבונאות, משפטים, מנהל עסקים, מערכות מידע – חובה
- התמחות בביקורת פנים/שוק ההון מה BIG 4- יתרון משמעותי
- ניסיון של שנתיים לפחות בביקורת פנימית בגופים מוסדיים ופיננסיים – יתרון
- יכולת ניסוח מצוינת בכתב ובע"פ – חובה
- ניסיון בביקורת בקרנות פנסיה/ קופות גמל – יתרון משמעותי
- ניסיון בביקורת בתחומי ההשקעות/ מערכות מידע – יתרון
- היכרות עם כלים לניתוח נתונים וניסיון בניתוח מסדי נתונים גדולים - יתרון
- בעל/ת יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה בצוות, עמידה בתנאי לחץ ויכולת התמודדות עם ריבוי משימות.
דואר אלקטרוני למשלוח קורות חיים: cv@amitim-old-prod.eladwp-dev.co.il